Jestem doświadczonym nauczycielem, opiekunem w żłobku, terapeutą i dyrektorem.
W ciągu wieloletniej drogi zawodowej miałam okazję pracować w różnych placówkach. Sprawdziłam się w roli polonisty, logopedy szkolnego, logopedy prowadzącego własną działalność gospodarczą, dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej/ Oobecnie realizuję się w roli neurologopedy, terapeuty SI oraz dyrektora niepublicznego żłobka.
Od początku moja kariera zawodowa nastawiona jest na nieustanny rozwój osobisty i pracę z dziećmi. Sprawdziłam się w różnych rolach i wszystkie dały mi nowe doświadczenia. Wymagały ode mnie bardzo dobrej organizacji pracy i samodyscypliny.
Jako dyrektor placówki niepublicznej mam wiele do zaoferowania. Oprócz wiedzy, praktycznych umiejętności organizacyjnych i doświadczenia mam również predyspozycje osobowościowe pozwalające mi na bardzo łatwe nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów międzyludzkich.
Godziny otwarcia
Jesteśmy otwarci od 6:30 do 17:00.
Od poniedziałku do piątku.
Co oferujemy?
Kwota i informacja dotycząca czesnego
Miesięczny koszt utrzymania dziecka w żłobku (bez dotacji) w 2024 roku wynosi 1650 zł.
Czesne po uwzględnieniu dotacji z Urzędu Miasta: 1250 zł.
Czesne po uwzględnieniu dotacji z Urzędu Miasta i ZUS: 850zł.
OBOWIĄZUJE DO KOŃCA WRZEŚNIA 2024r.
W cenę czesnego wliczone są następujące zajęcia dodatkowe:
· Musical Babies (język angielski dla najmłodszych) 1x w tygodniu
· Logorytmika (profilaktyka logopedyczna) 1x w tygodniu
· Odkrywanie świata z wykorzystaniem metody Montessori: 1x w miesiącu
· Zajęcia ze zwierzętami: 1x w miesiącu
· Sensoplastyka: 1x w miesiącu
Dofinansowania do żłobka:
· Przysługuje Państwu miesięczne dofinansowanie do czesnego – Dotacja z Urzędu Miasta Lublin w kwocie 400 zł. (dla mieszkańców miasta i gminy Lublin).Miesięczna wysokość wystawionego Państwu rachunku za czesne będzie wynosić: 1050 zł. (po pomniejszeniu o 400zł. w/w dotacji).
· Dodatkowo możecie Państwo – rodzice/opiekunowie prawni dzieci uczęszczających do żłobka – ubiegać się o dofinansowanie do opłaty czesnego za żłobek na poziomie 400zł. miesięcznie w zależności od Państwa indywidualnej sytuacji – w ramach programu rządowego Polski Ład.
· Po uzyskaniu przez Państwa dofinansowania do opłaty czesnego za żłobek z rządowego programu Polski Ład (na pierwsze dziecko) wysokość opłaty poniesionej przez Państwa za czesne w naszym żłobku może być pomniejszona o dodatkowe 400 zł. w zależności od Państwa indywidualnej sytuacji.
Kwota i informacja dotycząca wyżywienia
Posiłki do żłobka dostarcza firma cateringowa Catering Kogucik Przemysław Gołębiowski, ul. Abramowicka 30, Lublin, wyspecjalizowana w żywieniu dzieci.
Całodzienne wyżywienie płatne jest dodatkowo w kwocie 16 zł za dzień.
- śniadanie: 4 zł
- obiad: 8 zł
- podwieczorek: 4 zł
Umacniamy właściwe nawyki żywieniowe poprzez stałe pory posiłków, urozmaicony jadłospis, codzienny i nieograniczony dostęp do wody mineralnej niegazowanej. Dbamy o właściwą kulturę spożywania posiłków w gronie rówieśników i kształtujemy nawyk mycia rąk przed i po posiłku.
Kwota i informacja dotycząca wpisowego
Opłata wpisowa wynosi 400 zł.
Rzeczy, które żłobek zapewnia w ramach wyprawki
- Pościel (kołderkę, poduszkę, poszewki, prześcieradło)
- Nocniki
- Przybory plastyczne i papiernicze
- Fartuszki
Jakie zajęcia odbywają się w ramach czesnego
W naszym żłobku podążamy śladami montessoriańskich tradycji dając dzieciom szansę na wszechstronny rozwój poznawczy, fizyczny, duchowy, kulturowy i społeczny. Wspieramy ich spontaniczną i naturalną aktywność. Nie wyręczamy, lecz dążymy do tego, żeby same poznawały i odkrywały świat dzięki wrodzonej ciekawości.
Zajęcia dydaktyczne odbywają się z wykorzystaniem m.in. elementów Metody Montessori, podczas których kładziemy nacisk na swobodny rozwój dzieci, wspieranie ich spontaniczności i twórczości, a także wzmacnianie poczucia własnej wartości i samodzielności.
Zajęcia, które odbywają się w żłobku w ramach czesnego:
·
MUSICAL BABIES – Zajęcia mają na celu połączenie istotnych elementów ułatwiających przyswajania języka obcego, a mianowicie: wczesne, bezstresowe osłuchanie się z językiem, zabawy z rytmem, muzykę klasyczną i ruch. Prowadzone są w języku angielskim i na ich etapy składa się: śpiewanie piosenek, mówienie rymowanek przez osobę prowadzącą i rodziców przy równoczesnym wykonywaniu określonych, często zabawnych czynności przez dzieci, ćwiczenia wykształcające poczucie rytmu, zabawy ruchowe, oraz taniec do muzyki ludowej i etnicznej. Istotną rolę spełniają wszelakie pomoce wizualne i dydaktyczne, obrazujące słownictwo używane w piosenkach. Ważnym elementem zajęć, w szczególności w najmłodszych grupach jest zachowanie określonego porządku lekcji, co zapewnia dzieciom poczucie bezpieczeństwa.
· LOGORYTMIKA – zajęcia o charakterze profilaktyki logopedycznej polegające na połączeniu terapii logopedycznej z rytmiką. Dzięki temu połączeniu oddziałujemy na sferę słuchową, ruchową i słuchowo-ruchową dzieci. Podczas zajęć dzieci wykonują różnorodne ćwiczenia ruchowe przy muzyce. Na bazie takich ćwiczeń muzyczno-ruchowych wykonują ćwiczenia słowno-ruchowe, w których wiodący jest rytm.
· SMYKO – MULTISENSORYKA® – zajęcia polegające na stymulacji centralnego układu nerwowego poprzez pobudzanie receptorów zmysłowych. Są to zajęcia o charakterze: rozwojowym – wspierają całościowy rozwój dziecka (integrację sensoryczną), profilaktycznym – zapobiegają powstawaniu deficytów sensorycznych – związanych z tzw. deprywacją sensoryczną (czyli zbyt małą ilością różnorodnych bodźców potrzebnych do prawidłowego rozwoju), przesiewowym – prowadzący jest w stanie wstępnie określić profil sensoryczny dziecka – jeśli dziecko nadmiernie poszukuje lub konsekwentnie unika pewnych bodźców sensorycznych oraz edukacyjnym – rodzice i opiekunowie dowiadują się w jaki sposób prawidłowo stymulować zmysły maluszka poprzez proste aktywności i zabawę.
· ZOOTERAPIA – zajęcia z udziałem zwierząt zapewniają dzieciom obcowanie z szeroko rozumianą fauną i pozytywnie wpływają na ich dobrostan psychiczny. Podczas zajęć dzieci uczą się empatii i szacunku do otaczającego je świata.
· BAJKOTERAPIA – zajęcia, które polegają na czytaniu dzieciom specjalnie dobranych bajek w celach terapeutycznych, edukacyjnych i relaksacyjnych. Dzięki odpowiedniej formie przekazu bajek pokazujemy dzieciom, jak radzić sobie w różnych sytuacjach oraz jak radzić sobie z różnorodnymi emocjami towarzyszącymi bajkom.
· W ŚWIECIE NAUKI – to dostosowane do wieku dzieci interaktywne doświadczenia oraz eksperymenty z różnych dziedzin nauki.
· INTERAKTYWNE – zajęcia z wykorzystaniem podłogi interaktywnej, podczas których stymulujemy u dzieci motorykę dużą, koncentrację, koordynację wzrokowo – ruchową, orientację przestrzenną oraz w schemacie ciała. Tworzymy przestrzeń, w której dzieci mogą robić coś jednocześnie, współdziałać. Taka forma prowadzenia zajęć jest niezwykle skuteczna, ponieważ dzieci szybko uczą się, będąc w ruchu.
· PLASTYCZNE – rozwijające u dzieci m. in. kreatywność, wyobraźnię, sprawność manualną, percepcję oraz koordynację wzrokowo – ruchową.
· MUZYCZNO – RUCHOWE – zapewniają rozwój dzieci w wielu aspektach. Dzieci łatwiej uczą się porozumiewania między sobą, łatwiej odnajdują się w grupie rówieśników. Ruch podporządkowany muzyce wprowadza zabawę i odprężenie, zaspokaja u dzieci potrzebę poruszania się. Muzyka wraz z towarzyszącym jej ruchem wyzwala u dzieci większe zainteresowanie działalnością ruchową, skłania do własnej interpretacji ruchowej. Przez muzykę dzieci zyskują wgląd w siebie i w innych, muzyka umożliwia im rozwój i utrwala wyobraźnię.
Zajęcia dodatkowe dla chętnych (odpłatne):
· ODKRYWANIE ŚWIATA Z WYKORZYSTANIEM METODY MONTESSORI – zajęcia podczas których dzieci mają okazję odkrywać siebie i swój własny potencjał i poprzez angażowanie swojego umysłu, kształtują swoją osobowość. Zajęcia te wspierają spontaniczną i naturalną aktywność dzieci. Podczas zajęć dążymy do tego, żeby dzieci same poznawały i odkrywały świat dzięki wrodzonej ciekawości, spontaniczności i twórczości. Wzmacniają poczucie własnej wartości i samodzielność dzieci.
· SENSOPLASTYKA – zajęcia plastyczne, angażujące wszystkie zmysły (wzrok, słuch, dotyk, węch, smak). Tego typu zabawa daje dzieciom dużo radości, wspiera samodzielność, pozwala eksperymentować z różnymi materiałami i teksturami. Dodatkowo pobudza wyobraźnię, rozwija kreatywność, a przede wszystkim stymuluje rozwój dziecka i poprawia jego zdolności manualne.
Stworzyliśmy odpowiednie warunki do stymulowania rozwoju MALŁYCH ODKRYWCÓW w bezpiecznej, otwartej i przyjaznej przestrzeni.
Ramowy plan dnia
6:30 – 8:30 Przyjmowanie dzieci do żłobka
8:30 – 9:00 Śniadanie
9:00 – 9:15 Czynności pielęgnacyjno-higieniczne (mycie zębów, twarzy, rąk, nocnikowanie, zmiana pieluch)
9:15 – 10:00 Zajęcia dydaktyczno-tematyczne
10:00 – 11:00 Spacer / Zajęcia plastyczne, zabawy ze śpiewem
11:00 – 11:15 Czynności pielęgnacyjno-higieniczne i przygotowanie do obiadu
11:15 – 11:30 Zajęcia relaksacyjne
11:30 – 12:00 Obiad
12:00 – 12:15 Czynności pielęgnacyjno-higieniczne
12:15 – 14:00 Leżakowanie
14:00 – 14:15 Czynności pielęgnacyjne i higieniczne
14:15 – 14:45 Podwieczorek
14:45 – 16:00 Zabawy edukacyjno-rozwojowe
16:00 – 17:00 Zabawy swobodne. Odbiór dzieci
W żłobku realizujemy dni tematyczne zgodnie z poniższym planem:
- Poniedziałek muzyczny – nauka śpiewania i tańca z pokazywaniem, słuchanie odgłosów i muzyki, śpiewanie piosenek
- Wtorek językowy – czytanie książeczek, wprowadzanie nowych słówek, naśladowanie odgłosów, osłuchiwanie się z językiem angielskim, ćwiczenia oddechowe i logopedyczne
- Środa matematyczna – liczenie elementów, budowanie z klocków, segregowanie pod względem kolorów i wzorów
- Czwartek „brudny” / sensoryczny – badanie zmysłem dotyku różnych faktur, wykonywanie prac plastycznych, zajęcia sensoryczne
- Piątek luźny / ruchowy – zabawy ruchowe i gimnastyczne, ćwiczenia, zabawy w kącikach edukacyjnych, tory przeszkód
Jakie dodatkowo płatne zajęcia odbywają się w żłobku
Wszystkie zajęcia dodatkowe odbywają się w ramach czesnego.
Aktywności w żłobku
Plastyka
Rozwijamy kreatywność
Sensoryka
Doświadczanie wszystkimi zmysłami
Muzyka
Poznawanie świata poprzez piosenki
Gimnastyka
Wspieramy rozwój fizyczny
Czytanie bajek
Pobudzamy wyobraźnię
Eksperymenty
Nauka poprzez zabawę
Zajrzyj na naszego facebooka i zobacz jak wygląda codzienne życie dzieciaków z naszego żłobka 🙂
Galeria
Nasza kadra
Pani Natalia
Jestem osobą ambitną, odpowiedzialną i cierpliwą. Praca z dziećmi nie jest mi obca, ponieważ jestem logopedą, a prywatnie mamą. W pracy najważniejsze jest dla mnie bezpieczeństwo dzieci, by czuły się dobrze oraz by na ich twarzach często pojawiał się uśmiech.
Pani Asia
Jestem osobą radosną, cierpliwą i odpowiedzialną.
Szybko nawiązuję kontakty z dziećmi, zyskując przy tym ich sympatię i zaufanie.
Wspólna zabawa i przebywanie z dziećmi daje mi wiele radości i satysfakcji zawodowej.
W mojej pracy ważne jest dla mnie to, żeby dzieci pod moją opieką czuły się bezpieczne i szczęśliwe.
Pani Monika
Z dziećmi pracuję od 10 lat. Praca ta sprawia mi radość i pozwala się rozwijać. Jako certyfikowana arteterapeutka mogę kreatywnie wypełniać dzieciom czas. Uczestnictwo w ich rozwoju daje mi wiele satysfakcji. W życiu prywatnym interesuję się sztuką, rysunkiem i grafiką oraz szeroko pojętą literaturą.
Pani Kasia
Ukończyłam Medyczne Studium na wydziale „Opiekunki dziecięcej”. Jestem osobą radosną, otwartą, empatyczną i odpowiedzialną. Potrafię w bardzo fajny i szczery sposób budować z dziećmi relację i zdobywać ich zaufanie. Praca z dziećmi, przebywanie z nimi, prowadzenie zabaw i zajęć sprawia mi ogromną satysfakcję, dostarcza wiele radości i uśmiechu.
Pani Małgosia
Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Jestem szczęśliwa, że mogę być opiekunką w żłobku, ponieważ każdego dnia na moich oczach dokonują się wielkie kroki Małych Odkrywców. Jestem osobą bardzo cierpliwą i empatyczną, ale też bardzo świadomą odpowiedzialności za dzieci, które rodzice powierzają pod moją opiekę.
Pani Agata
Jestem osobą odpowiedzialną i empatyczną, która optymistycznie patrzy na świat. Lubię organizować dzieciom ciekawe zajęcia i rozbudzać w nich chęć do odkrywania otaczającego je świata.
Na pierwszym miejscu stawiam bezpieczeństwo swoich podopiecznych. Dbam o to, aby ich czas w żłobku był spędzony miło i aktywnie. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję a uśmiech dzieci jest największą nagrodą.